‘Şimdi Ne Yapacağım’ Dediğinizde İmdadınıza yetişecek Değerli İpuçları
Şimdi ne yapacağımı düşündüğünüz anlar oldu mu? Günlük rutininiz, profesyonel iş hayatınız ve ilgi alanlarınız hakkında bazı faydalı bilgileri sizler için derledik. Buyrun…?
Kaynak:https://www.reddit.com/r/LifeProTips/
1. Alarmınızı yatağınızın yanında tutmak yerine, onu kapatmak için kalkmak zorunda kalacağınız kadar uzağa koyun.
2. Değerli e-postalarınızı yazarken, yazmayı/düzenlemeyi bitirene kadar alıcılar alanını boş bırakın. Bu şekilde, yanlışlıkla tamamlanmamış makaleler göndermekten kaçınabilirsiniz.
3. Daha iyi odaklanmak, daha güçlü bağışıklık ve kaliteli uyku için sabahları güneş ışığı alın.
4. Giysilerinizdeki lekeleri çıkarabilir, camlarınızı ve duvarlarınızı bulaşık sabunu ile silebilirsiniz. Tam bir problem çözücü.
5. İşte ya da okulda yaşadığınız sorunlardan dolayı uykunuz geliyorsa yatağınızın yanına bir kalem ve defter koyun. Uyumadan önce aklınızdan geçenleri yazın.
6. Borç verecekseniz, geri dönüşü olmadığını unutmayın ve bu konuda kendinizi rahat hissedin.
7. Evcil hayvanınız varsa acil bir durumda nerede saklandığını öğrenmek için alarmı açın ve yangın tatbikatı yapın.
8. Sürekli erteliyorsan ‘iki dakika’ kuralını uygula. İşiniz iki dakika içinde bitecekse, hızlı başlayın. Bu, bir e-postayı yanıtlamak, telefon görüşmesi yapmak veya çamaşırları toplamak gibi şeyler olabilir.
9. Arkadaşlarınız size istemediğiniz bir şeyi denemeniz için baskı yapıyorsa, denediğinizi ve beğenmediğinizi söyleyin.
10. Öğleden sonra kahve içmekten kaçının. Kafeinin yaklaşık yüzde 25’i 12 saat sonra hala vücudunuzda kalır ve uykunuzu bozabilir.
11. Kendinizi bir masajla şımartmak ve lüksü yaşamak istiyorsanız, bir otel spasına gidin. Ayrıca yüzme havuzu, jakuzi, fitness center, buhar odası ve sauna gibi olanaklardan da yararlanabilirsiniz.
12. Ayakkabı bağcıklarınız her zaman çözülmüşse, bu onları doğru şekilde bağlamadığınız içindir.
13. Bilgisayarınızda yanlışlıkla kapatmak yerine yeniden başlat’a tıklarsanız, ESC’ye tıkladığınızda başlatmayı durdurarak tekrar masaüstüne dönebilirsiniz.
14. Bir müşteri hizmetleri temsilcisiyle yaptığınız görüşmede, sizinle çok ilgilendiyse, acele etmeyin ve görüşme sonrası anketi yanıtlayın.
15. Bir şey için özür diledikten sonra “ama” demeyin. Bu, özrünüzü anlamsız hale getirecek ve yaptığınız şeyi haklı çıkarmaya çalışıyormuş gibi görünmenize neden olacaktır.